Välkommen till KFUM-gården i Kista

Måndag 29/10 kl. 17–20

Skriv din egen skräckfilm! Under två dagar jobbar vi med kreativt skrivande och lär oss hur man skapar berättelser inom tv/film/teater . Tillsammans med Daniella Mendel-Enk, manusförfattare som bland annat skrivit manus till tv-programmet Solsidan, kan du skriva ditt eget skräckfilmsmanus.

Tisdag 30/10 kl. 17–20

Fortsättning - Skriv din egen skräckfilm!

Onsdag 31/10 kl. 17–20

Gör ditt eget skräckpel! Tillsammans med studenter från Institutionen för data- och systemvetenskap på Stockholms universitet lär du dig mer om hur man gör spel och kan skapa ditt eget digitala spel, t ex ett skräckspel. Spelet får du ta med dig hem och om du vill kan spelet också läggas upp på Internet.

Torsdag 1/11 kl. 17–20

Fredag 2/11 kl. 17–20

Konstlov(e) är gratis. Ingen föranmälan behövs. Kom när kursen startar. Har du frågor kontakta Rebecca Medici, rebecca.medici@kistateater.com, Telefon: 070 - 492 19 04
Konstlov(e) genomförs av KFUM-gården i Kista, Kista Teater och Institutionen för data- och systemvetskap vid Stockholms universitet. Med stöd av Arvsfonden.